Datum:

January 21, 2022

-
Autor:

OHAdmin

Služby spojené s pronájmem zasedacích místností

Poskytujeme pronájem několika desítek zasedacích místností v osmi městech ČR a na Slovensku. Nabízíme atraktivní prostory pro účely individuálních setkání i velkokapacitní zasedací místnosti pro organizaci větších akcí. Naše zasedačky disponují kompletním technickým vybavením. Vyjma pronájmu zasedacích prostor je součástí našich služeb i zajištění administrativního servisu, obsluhy a občerstvení.

Vybavené zasedačky

Každá z našich zasedacích místností nabízí:

  • Moderní prostory pro jednání, školení a porady
  • Variabilní uspořádání stolů a připojení na internet, ve vybraných místnostech k dispozici TV, notebook nebo popisovatelná tabule
  • Nadstandardní občerstvení dle přání a požadavků klienta
  • Možnost zajištění extra občerstvení v dosahu našich business center
  • Asistenci s vašimi klienty (uvedení do zasedací místnosti, příprava a servis občerstvení)
  • Využití administrativního zázemí a fungující recepce s personálem (kopírování, tisk, skenování)
  • Parkování ve zvolených business centrech, výbornou dostupnost MHD, případně parkovací domy v okolí

Pakliže hledáte místo, kde se budou vaši zaměstnanci či klienti cítit dobře a po celou dobu zůstanou v příjemné a kreativní náladě, kontaktujte nás a zabookujte si některou z našich zasedacích místností. Naše asistentky už zabezpečí, abyste měli k dispozici vše potřebné. Zařídí pro vás vše od audiovizuální techniky, bílých tabulí (whiteboard), Wi-Fi až po catering a nápoje.

Catering

Zajistíme pro vás rozmanitý výběr z cateringové nabídky.

 Z cateringu nabízíme:

  1. Zdravé obědové menu s čerstvým pečivem
  2. Bohatý raut na večeři
  3. Chutnou snídani pro správný start do nového dne

Zákaznická karta

Při větším odběru hodin nabízíme přenosnou Zákaznickou kartu, která je nejvýhodnějším řešením pro zájemce o pronájem zasedacích místností. Nabití Zákaznické karty je platné jeden rok od zakoupení a lze jej využít na pobočkách v ČR i na Slovensku.