November 21, 2022
OFFICE HOUSE
S kanceláří od Flexi Office Vám nic neunikne
FLEXI OFFICE, poskytovatel kancelářských prostor v Česku a na Slovensku, již řadu let nabízí možnost pronájmu plně vybavených a servisovaných kanceláří v lukrativních kancelářských lokalitách.
Každý klient, který využívá pronájem kanceláře od naší společnosti, je automaticky informován i během své nepřítomnosti o případné návštěvě, došlé poště atd. Díky našim službám recepce klientům nic neunikne a jsou neustále v obraze, dokonce i v době mimo kancelář.
Služby osobní asistentky FLEXI OFFICE
Naše osobní asistentky mají zkušenosti s realizací jednorázových i pravidelných úkolů. Díky této službě získáte perfektní podporu k vaší práci. Vše vás výsledku přijde mnohem levněji než vlastní asistentka, neboť u nás platíte pouze za čas, který asistentka věnovala vašim úkolům.
Kdy je pro Vás asistentka vhodná?
- Hromadí se Vám administrativní úkoly?
- Nezbývá Vám čas na zdlouhavou komunikaci s úřady?
- Potřebujete někoho, kdo se postará o organizaci schůzek, denních aktivit či jiných vašich plánů?
- Potřebuje zařídit překlady, tisk vizitek, hlavičkových papírů, oslovit nové dodavatele a zpracovat prezentaci nabídek?
Pakliže jste na většinu otázek odpověděli ano, jste na správné adrese. Všechny naše osobní asistentky prochází pravidelným školením a neustále se vzdělávají.
Co mohou osobní asistentky nabídnout?
- Angličtina slovem i písmem.
- Práce s PC na nadstandardní úrovni (MS Office včetně MS Excel a MS PowerPoint).
- Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti.
- Schopnost rychle se učit novým věcem.
- Naprostá diskrétnost, mlčenlivost a loajalita.
Součástí poskytovaných služeb je pravidelný report, který budete od své asistentky získávat. Díky němu budete mít neustálý přehled o činnostech a času, který asistentka strávila na Vašich úkolech.