October 2, 2022
OFFICE HOUSE
Výhody kanceláří v centru Prahy
Výhody kanceláří v centru Prahy
Business centra od FLEXI OFFICE se nachází v nejvyhledávanějších kancelářských a obchodních lokalitách. Klientům tím zaručujeme prestižní adresu, výbornou dopravní dostupnost, ale i možnost být nablízku svým zákazníkům a obchodním partnerům.
Naše reprezentativní kancelářské prostory mají možnost parkování pohodlně přímo v budově anebo v blízké vzdálenosti. Standardem prostor jsou plně vybavené a klimatizované kanceláře, otevíratelná okna, 24/7 přístup do budovy, profesionální a jazykově zdatná recepce, ostraha a vysoká úroveň zabezpečení.
Hlavní výhody kanceláří v Praze
- prestiž a dobrá image firmy,
- profesionální pracovní sítě,
- veškerá infrastruktura a služby na dosah ruky – většina budov disponuje soukromým parkovištěm, ostatní perfektním napojením na městskou hromadnou dopravu.
Všechny kancelářské prostory disponují vstupní recepcí, kde je o návštěvy a hovory postaráno vyškolenými asistentkami. V lobby prostorech je pro klienty připraven denní tisk či aktuální zpravodajské centrum. Každé business centrum je vybavené reprezentativními konferenčními prostory různých velikostí s prezentační technikou.
O provoz se starají spolehlivé asistentky, které zajišťují zásobování kuchyňky či copy centra, kde krom multifunkční tiskárny najdete také velkokapacitní sešívačku či laminovací stroj.
Nestíháte a potřebujete pomoc asistentky? Naše osobní asistentky vám pomohou s organizací schůzek, komunikací s úřady, připraví potřebné dokumenty a zajistí nezbytnou běžnou administrativu. Díky této službě získáte perfektní podporu k vaší práci za nižší náklady, u nás totiž platíte pouze za čas, který asistentka věnovala vašim úkolům.
Přenechejte starosti se zařizováním a celkovým provozem kanceláře na nás. Využijte servisované kanceláře od FLEXI OFFICE a o provoz se postaráme my.
Výhody oproti pronájmu klasických kanceláří
Mezi největší výhody patří:
- žádné starosti se zařizováním prostor a celkovým provozem kancelářského zázemí,
- flexibilita nájemní smlouvy,
- vybavené společné prostory a zázemí (min. 150m2) recepce, lobby, zasedací a konferenční místnosti, kuchyňka, toalety, atd.
Můžete se soustředit pouze na svoje podnikání. Vyberte si z naší nabídky různých typů pronájmů vyhovujících vašim potřebám.