January 21, 2022
OFFICE HOUSE
Služby spojené s pronájmem zasedacích místností
Poskytujeme pronájem několika desítek zasedacích místností v osmi městech ČR a na Slovensku. Nabízíme atraktivní prostory pro účely individuálních setkání i velkokapacitní zasedací místnosti pro organizaci větších akcí. Naše zasedačky disponují kompletním technickým vybavením. Vyjma pronájmu zasedacích prostor je součástí našich služeb i zajištění administrativního servisu, obsluhy a občerstvení.
Vybavené zasedačky
Každá z našich zasedacích místností nabízí:
- Moderní prostory pro jednání, školení a porady
- Variabilní uspořádání stolů a připojení na internet, ve vybraných místnostech k dispozici TV, notebook nebo popisovatelná tabule
- Nadstandardní občerstvení dle přání a požadavků klienta
- Možnost zajištění extra občerstvení v dosahu našich business center
- Asistenci s vašimi klienty (uvedení do zasedací místnosti, příprava a servis občerstvení)
- Využití administrativního zázemí a fungující recepce s personálem (kopírování, tisk, skenování)
- Parkování ve zvolených business centrech, výbornou dostupnost MHD, případně parkovací domy v okolí
Pakliže hledáte místo, kde se budou vaši zaměstnanci či klienti cítit dobře a po celou dobu zůstanou v příjemné a kreativní náladě, kontaktujte nás a zabookujte si některou z našich zasedacích místností. Naše asistentky už zabezpečí, abyste měli k dispozici vše potřebné. Zařídí pro vás vše od audiovizuální techniky, bílých tabulí (whiteboard), Wi-Fi až po catering a nápoje.
Catering
Zajistíme pro vás rozmanitý výběr z cateringové nabídky.
Z cateringu nabízíme:
- Zdravé obědové menu s čerstvým pečivem
- Bohatý raut na večeři
- Chutnou snídani pro správný start do nového dne
Zákaznická karta
Při větším odběru hodin nabízíme přenosnou Zákaznickou kartu, která je nejvýhodnějším řešením pro zájemce o pronájem zasedacích místností. Nabití Zákaznické karty je platné jeden rok od zakoupení a lze jej využít na pobočkách v ČR i na Slovensku.